Un comiat? Millor dit una benvinguda!

gener 16th, 2010

El blog per a molts s’acaba, el nostre camí com a “blogistes” s’acaba ací, doncs per a mi no. Aquest menut dietari m’ha fet sentit com lliure i aquest sentiment vuic agafar-lo i seguir el camí amb ell.

La meva decisió per agafar Digues que m’estimes encara que sigui mentida fou un poc precipitada, trobe que em vaig portar pel títol però, així i tot, pense que és una magnifica obra del pensament huma. El fet d’enquadernar tots uns records i reflexions pròpies són una magnífica obra d’art. Reflexions sobre tot tipus de temes interessants com és el cas de les dones o també la memòria (com a obra d’art). L’autora no pretén (i ho explica abans de començar a llegir, que el seu llibre no és cap tipus de tesi, no pretén ser exhaustiva ni complicada, com és assaig: brevetat i claredat.
He de dir que si no pretén fer cap tipus d’obra magistral i ha aconseguit posar en peu a cadascú de nosaltres pensaments i sentiments com és el cas de la por, la ira, la tristesa, l’alegria o l’amor, aquest llibre és un gran text literàri que ens posa davant dels nostres ulls emocions.
A la vegada que ha sigut una lectura profitosa per adonar-nos de les persones que som i del que fem, el fet de llegir experiències d’una altra persona i posar-les en dubte i pensar la meva opinió no és molt quotidià. Jo mai m’he dedicat a llegir assaig, i aquesta ha sigut la meva primera vegada, m’agradat molt, estic molt satisfeta d’aquest recurs literari. Em costa molt fer un balanç final, no trobe paraules (o tal vegada no existeixen) per explicar les emocions que et surten pel cos quan comences a llegir un comentari tan simple i tan absurd que et fa reflexionar durant hores.
Com ja he dit abans, l’assaig és una forma de vida, diferent però sempre igual, caminant poc a poc i a bacs però sempre t’ajuda. En definitiva, l’experiència d’haver passat per un blog tan aprofitós és assaig.


Comments RSS

Leave a Reply

Name (required)

Email (required)

Lloc web

Speak your mind


¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 13 4 ?